Kariéra

Náplň práce:

  • zpracování a zaúčtování dokladů, faktur, bankovních výpisů
  • kontrola správnosti zaúčtování dokladů
  • příprava podkladů měsíčních přiznání DPH
  • kontrola salda, správa pohledávek
  • spolupráce s dalšími odděleními firmy (expedice, doprava, nákup zboží) a s třetími stranami (banky, odběratelé, dodavatelé..)
  • příprava účetních reportů

Náplň práce:

  • jednání se stávajícími zákazníky společnosti, získávání nových zákazníků v rámci regionu: Praha, severovýchod středočeského kraje, ústeckého, libereckého a přiléhající části kraje E a H, J
  • samostatná komunikace se zákazníky (TZB, stavebniny a stavební firmy, projekce, krbaři), sjednávání individuálních podmínek v rámci stanovených firemních pravidel.
  • požadavky na organizaci práce v týdnu: 3-4 dny na cestách za zákazníky, 1-2 dny home office.
  • účast na veletrzích, odborných dnech a akcích